Gwarancja
Oferujemy pełną, co najmniej 1-roczną gwarancję na wszystkie nasze produkty, o ile nie jest podana dodatkowa gwarancja. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady materiałowe i produkcyjne.
Nasza gwarancja nie obejmuje zużycia wynikającego z normalnego użytkowania, wypadków, niewłaściwego użytkowania lub niewłaściwej pielęgnacji.
Wszystkie produkty w naszej ofercie są starannie wyselekcjonowane i dokładnie sprawdzone. Jednak nie zawsze wszystko przebiega zgodnie z planem. W takich sytuacjach staramy się jak najszybciej i najsprawiedliwiej rozwiązać problem. Wszystkie produkty zakupione na Hobbiebox.pl objęte są co najmniej 1-roczną gwarancją. Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże w kwestiach związanych z gwarancją. W zależności od sytuacji, możemy zaoferować wymianę produktu na nowy lub zwrot pieniędzy.
Jak złożyć reklamację:
Skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] i opisz jak najdokładniej, co jest nie tak z Twoim produktem. Zdecydowanie zachęcamy również do dołączenia zdjęć lub filmu przedstawiającego usterkę, jeśli to możliwe, ponieważ może to przyspieszyć proces. Po otrzymaniu reklamacji postaramy się rozpatrzyć ją tak szybko, jak to możliwe.
Po zakończeniu procesu skontaktujemy się z Państwem drogą mailową. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Hobbiebox.pl ma prawo do naprawy produktu, jego całkowitej wymiany lub uzgodnienia możliwej obniżki ceny. Jeśli żadna z powyższych opcji nie będzie możliwa, zwrócimy wartość zapłaconą za produkt.
Uszkodzenie podczas transportu
Jeśli Twój produkt dotarł uszkodzony podczas transportu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Jeśli uszkodzenie jest widoczne na zewnątrz opakowania, natychmiast zgłoś reklamację pracownikowi poczty. Jeśli uszkodzenie jest widoczne na zewnątrz paczki, natychmiast zgłoś to poczcie.
Jeśli uszkodzenie zostało odkryte dopiero po otwarciu paczki, zrób zdjęcie uszkodzenia i opakowania. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i dołącz zdjęcia do wiadomości. Prosimy nie niszczyć materiałów opakowaniowych.